fredag 25 november 2016

EFTERLÄNGTAD SIMNING!

Information angående simningen i förskoleklass

Hej vårdnadshavare till elever i Rösjöskolans förskoleklass

Först och främst vill jag be om ursäkt att det har dröjt med simningen för era barn. En del av förklaringen är att det under detta läsår har skett några förändringar med scheman.
Simningen låg i mitt schema men när det var dags att boka tider på simhallen passade inte tiderna. När detta sedan blev klart för mig så var det tyvärr redan fullbokat. Därav har vi tyvärr inte kommit igång med simningen denna termin.

Men nu har vi lyckats att få till tider som passar mitt, förskoleklassens och även simhallens schema. Vi har nu bokat hela vårterminen ut (vilket vi inte alltid har kunnat göra) och kommer att sätta igång med simningen 11/1 och 12/1 2017.
Jag ville få allting klart innan jag skickade denna information till er.

Med vänliga hälsningar,
Anna Norrbom



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar